check
קול קורא - מלגות ע"ש פרומה ומשה לנגוצקי ז"ל | המכון למדעי כדור הארץ

קול קורא - מלגות ע"ש פרומה ומשה לנגוצקי ז"ל

4 אפריל, 2017

 

 

earth logoHUJI logo
  
  
  

מלגות על שם פרומה ומשה לנגוצקי ז"ל

 

לתלמידי בוגר ומוסמך מצטיינים לשנת תשע"ח

 

במכון למדעי כדור הארץ

 

המכון למדעי כדור הארץ מודיע על מלגות לתלמידי תואר ראשון ומוסמך לשנת הלימודים הקרובה (תשע"ח) הניתנות מתרומתו הנדיבה של מר יוסי לנגוצקי, בוגר ומוסמך של המחלקה לגיאולוגיה וד"ר לשם כבוד של האוניברסיטה העברית. המלגות המוצעות הן:

  1. מלגת שכר לימוד מלא למספר מועמדים מצטיינים הנרשמים ללימודים בחוג מורחב במדעי כדור הארץ.
  2. מלגת שכר לימוד מלא למספר תלמידי בוגר מצטיינים באחד מהחוגים של הפקולטה למדעי הטבע של האוניברסיטה העברית (פיזיקה, כימיה, מתמטיקה ומדעי המחשב), שישלבו, החל משנה א' או בשנים מתקדמות לתואר בוגר, חוג שני במכון למדעי כדור הארץ. כלומר, תכנית לימודים דו-חוגית בפקולטה, כאשר אחד מארבעת החוגים הנ"ל משולב עם חוג לימודים בגיאולוגיה או עם חוג לימודים באקלים אוקיאנוגרפיה ואטמוספירה (אא"א).
  3. מלגת שכר לימוד מלא ו/או חלק ממלגת מחיה למספר תלמידים שירשמו לאחת מהתוכניות לתואר מוסמך במכון למדעי כדור הארץ (לדוגמא, גיאולוגיה, אטמוספירה, הידרולוגיה, אוקיאנוגרפיה). עדיפות תינתן להגברת ההרשמה של בוגרי תכניות באוניברסיטאות אחרות או תחומים אחרים, בדגש על פיזיקה, כימיה, מתמטיקה ומדעי המחשב.

מצורף טופס בקשה למלגות

יש להגיש בקשות למלגות בדואר אלקטרוני למזכירת החוג, גב' מגי פרקין (magip@savion.huji.ac.il) עד תאריך 30 ביולי 2017 ולציין בנושא: "מלגת לנגוצקי".

יש לצרף חומר רלוונטי שיעיד על איכות וזכאות, לדוגמא:

  • מועמדים לבוגר – מכתב אישי ו/או המלצות, או לדוגמא נוספת פירוט ניסיון קודם הקשור במדעי כדור הארץ.
  • תלמידי בוגר – גיליון ציונים, מכתב אישי ו/או המלצות
  • מועמדים למוסמך – גיליון ציונים או תעודת בוגר, מכתב(י) המלצה, מכתב ממורה במכון למדעי כדור הארץ שהינו מדריך פוטנציאלי, מכתב אישי.

 

בהצלחה לכולם!